Planiranje i slanje e-pošte s informacijama kao što su novosti, proizvodi u ponudi ili informacije o dodatnim uslugama, vrlo je uobičajena strategija e-mail marketinga za web stranice e-trgovine.

Međutim, činjenica da se te strategije koriste ne znači da se uvijek koriste ispravno. Ne govorimo o procjeni najboljeg i najgoreg dizajna same e-pošte ili privlačnosti objavljenog sadržaja, već o dobrim i lošim praksama u korištenju ove metode online marketinga.

Zbog ovih loših praksi, mnogi ljudi brkaju ciljeve i važnost marketinških e-poruka s neželjenom poštom. Stoga želimo pogledati neke od najčešćih pogrešaka koje se čine prilikom masovnog slanja e-pošte

Pogreška #1: Nedostatak planiranja u email marketingu

Najveće greške koje se događaju u provedbi bilo koje digitalne marketinške kampanje u osnovi proizlaze iz provedbe bez dobrog plana. Želja i pritisak za što bržim postizanjem rezultata uzrokuje da često djelujemo bez prethodnog planiranja.

Posvetite barem malo vremena postavljanju programa e-mail marketinške kampanje, s osnovnim fazama koje su razrađene godinu dana unaprijed i točnije postavljene za sljedeća 3 mjeseca. Nakon što to učinite, postavite jasne i realne ciljeve koje treba postići u svakom segmentu i držite ih se.

Pogreška #2: Nepravilna segmentacija e-pošte

Podijelite svoju bazu podataka, razmotrite različite ukuse i moguće potrebe, kako biste mogli poslati najrelevantniji e-mail onima koji žele više informacija.

Profesionalni alati za upravljanje marketingom putem e-pošte (o njima i njihovoj važnosti kasnije) omogućuju vam da raščlanite podatke o kontaktu prema mnogo različitih čimbenika: dobi, mjestu stanovanja, spolu, interesima, broju izvršenih kupnji i tako dalje. Stoga iskoristite sve ove informacije i maksimalno iskoristite svoje email marketinške kampanje.

Pogreška #3: pošta nije personalizirana

Prilikom planiranja strategija email marketinga za e-trgovinu, e-poruke koje se šalju korisnicima trebaju biti personalizirane što je više moguće tako da korisnici primaju samo one informacije koje ih najviše zanimaju.

Pogreška #4: Loš prvi dojam

Kao i u “offline” svijetu, na internetu nema mjesta za loš prvi dojam. Izbjegavajte pogreške kao što su neprepoznatljivost pošiljatelja, prazan predmet ili adresa koja nalikuje SPAM-u. Ne dopustite da vas vrijeme pretekne, stoga nemojte sastavljati predmet u zadnji čas.

Pogreška #5: Pretjerano korištenje slika

Savjetujemo vam da izbjegavate poruke koje se sastoje samo od slikovnog materijala, jer je vjerojatnost da takva poruka uleti u spam čak 70%.

Pretjerano korištenje slika
Izbjegavajte poruke koje sestoje samo od slikovnog materijala.

Omjer stranica bi trebao biti 1:4 i nemojte koristiti pozadinske slike newslettera jer ih neki klijenti e-pošte ne prikazuju (npr. Outlook). Iz tih razloga uvijek dodajte tekstualni opis slike. Slike trebaju biti smislene, u skladu sa sadržajem i naglašavati svrhu poruke.

Pogreška #6: Sadržaj bez relevantnosti i svrhe

Sadržaj treba odražavati osobnost tvrtke i brenda, a pozornost treba usmjeriti na njegovanje iskrenih odnosa s krajnjim primateljem te osiguravanje ugleda i kredibiliteta tvrtke. Usredotočite se na ono što želite komunicirati sa sadržajem newslettera i personalizirajte komunikaciju jer će tako čitatelju biti lakše ispuniti svrhu poruke.

Izbjegavajte korištenje SPAM riječi i provjerite ima li gramatičkih grešaka jer one brzo odvraćaju primatelja od čitanja. Ako se ne radi o slanju posebne promotivne ponude koja je vremenski ograničena, izbjegavajte korištenje agresivnih tonova.

Kada šaljete svoje e-mail kampanje, uvijek imajte na umu da bi one trebale biti pozitivno iskustvo za primatelja.

Komentari su zatvoreni.