Category

Internet

Category

Razmišljate o pokretanju vlastitog bloga. Čestitamo! Ali, morate imati na umu jednu stvar, a to je da ćete se pridružiti broju od gotovo 74 milijuna drugih blogera, a to su samo oni koji koriste WordPress kao svoju platformu za bloganje. Većina ljudi vjeruje da je težak dio cijelog ovog postupka pokretanje bloga, ali varaju se. Kada postavite svoj blog, osjećat ćete se motivirano i uzbuđeno.

Najteži dio je sljedeća stvar koja dolazi na red, pridobiti ljude da zapravo čitaju vaš blog. Ako želite pokrenuti blog, pobrinite se da to radite korak po korak, a ako želite da potraje, izgradite zajednicu, čak i zaradite nešto novca, na to morate privući čitatelje. U nastavku pročitajte kako to možete učiniti.

1. Kreirajte nevjerojatan sadržaj

Vaš sadržaj mora biti nevjerojatan; postoji mnogo blogova koji imaju osrednji sadržaj, stoga vaš mora biti bolji. Postoji nekoliko načina za stvaranje dobrog sadržaja, neki su učinkovitiji od drugih, ali uzmite ih u obzir kako biste publici mogli donijeti vrijednost i što je najvažnije, navesti ih da se vraćaju.

  • Specijalni sadržaj tjedno ili mjesečno – kreirajte redovan sadržaj, tjedno ili mjesečno i stvorite dosljednost za svoju publiku.
  • Top 10 postovi – ovo su mjerodavni koji navode 10 najboljih stvari, ili drugi broj po vašem izboru, ljude, fotografije, proizvode, web stranice itd. u vašoj industriji, jer je to dobar način da ostvarite više prometa, izgradite trajne veze i postavite se kao autoritet.
  • Korisni vodiči ili postovi s uputama – stvaranje vodiča ili postova s ​​uputama dobar je način za stjecanje vjerodostojnosti i pomoć publici pružanjem informacija.
  • Osobni postovi – nemojte se bojati pisati o sebi, tako ćete pokazati publici da ste iskrena osoba koju će poželjeti pratiti.

Imajte na umu da kasnije možete reciklirati stari sadržaj, dok nekvalitetan sadržaj neće biti vrijedan pažnje.

2. Usredotočite se na jednostavan SEO

Ne morate biti SEO stručnjak, ali trebali biste znati neka osnovna načela kada izrađujete naslove za sadržaj svog bloga kako biste se mogli rangirati više na ljestvici pretraživanja. Neke jednostavne stvari mogu vam pomoći u SEO-u, poput izrade neodoljivih naslova, odabira keywordsa, dodavanja slika i upotrebe meta tagova i podnaslova za lako čitanje.

Ne podliježite mitovima o SEO-u kako biste mogli utrošiti svoj budžet i vrijeme na stvari koje će vam zaista biti bitne.

3. Izradite e-mail listu

Možda najbolja stvar koju svaki novi bloger može učiniti je napraviti e-mail listu od samog početka. Čak i ako istu ne planirate koristiti od početka, prikupljanje adresa e-pošte presudno je ako želite izgraditi zajednicu koja će vam vjerovati i ustupiti prostoru njihovim virtualnim poštanskim sandučićima.

Email lista
Najbolja stvar koju svaki novi bloger može učiniti je napraviti e-mail listu.

Prikupite adrese e-pošte dodavanjem okvira poziva na akciju na svoj blog i na kraju svakog posta dodajte pozivnicu za pridruživanje listi. Čitateljima također možete ponuditi besplatnu knjigu, poput e-knjige, PDF-a ili tečaja.

4. Provedite dovoljno vremena na promociju sadržaja

Nakon što objavite svoj post, morate obavijestiti ljude da na svom blogu imate novi sadržaj. Morate ga promovirati na najmanje tri različita mjesta ako želite da vaš sadržaj zaista bude pročitan. Podijelite svoj post na Facebooku, Twitteru, Instagramu, LinkedInu, Pinterestu i Snapchatu, jer su to mjesta na kojima ljudi provode većinu svog internetskog vremena.

5. Guest blogging ili guest posting

Guest blogging jedan je od najboljih načina da drugi pročitaju vaš blog, jer kada napišete post za drugi blog, bit ćete izloženi potpuno novoj publici koja ne zna tko ste, ali će posjetiti vaš blog i provjeriti. Budite pametni pri odabiru mjesta za gostovanje, birajte blogove koji imaju veću i ustaljeniju publiku od vas. Nakon što objave vaš post, podijelite ga svugdje gdje možete.

Ovo je naših pet strategija za privlačenje više čitatelja na vaš blog koje možete primijeniti i danas. Vjerujte iznenadit ćete se rezultatima. Uvijek rastite kao bloger, radite na tome da svoj sadržaj učinite korisnijim čitateljima, primijenite naše strategije i vaš će blog začas biti ispunjen čitateljima koji će željno čekati vaše nove postove.

Aplikacija treće strane je aplikacija koju su kreirali programeri koji nisu proizvođač uređaja na kojem aplikacija radi ili vlasnik web stranice koje ga nudi. Uređaji ili web stranice mogu prihvatiti ili zabraniti programe trećih strana.

Na primjer, aplikacija web preglednika Safari koja dolazi na vaš iPhone kućna je aplikacija koju je kreirao Apple, ali App Store sadrži druge aplikacije web preglednika koje je Apple odobrio za upotrebu na iPhoneu, ali ih nije razvio. Te su aplikacije treće strane. Facebook dopušta pokretanje nekih aplikacija koje nije razvio na svojoj web stranici na društvenim mrežama. To su aplikacije treće strane.

Vrste aplikacija trećih strana

Postoji nekoliko različitih situacija u kojima možete naići na pojam „prijava treće strane”.

Aplikacije koje su za službene trgovine aplikacija stvorili prodavači koji nisu Google (Google Play Store) ili Apple (Apple’s App Store) koji udovoljavaju razvojnim kriterijima koje zahtijevaju te trgovine su aplikacije treće strane. Aplikacija koju je odobrio programer za uslugu kao što je Facebook ili Snapchat smatra se aplikacijom treće strane. Ako Facebook ili Snapchat razvijaju aplikaciju, onda je to izvorna aplikacija.

Aplikacije koje nude neslužbene trgovine aplikacija ili web stranice koje su stvorili ljudi koji nisu povezani s uređajem ili operativnim sustavom također su aplikacije treće strane. Sve aplikacije u tim trgovinama su aplikacije treće strane. Prilikom preuzimanja aplikacija iz bilo kojeg izvora, posebno iz neslužbenih trgovina ili web stranica, pripazite kako biste izbjegli zlonamjerni softver.

Po čemu se matične aplikacije razlikuju od aplikacija trećih strana?

Neki od primjera takvih aplikacija za iPhone su iTunes, Message i iBooks. Te su aplikacije izvorne jer ih je stvorio proizvođač za uređaje tog proizvođača koji često koriste zaštićeni izvorni kod.

Na primjer, kada Apple kreira aplikaciju za Apple uređaj – poput iPhonea – nazivamo je izvornom aplikacijom. Za Android uređaje, jer je Google tvorac mobilnog operativnog sustava Android, primjeri izvornih aplikacija uključuju mobilnu verziju bilo koje Googleove aplikacije, kao što su Gmail, Google Drive i Google Chrome.

Zašto neke usluge zabranjuju aplikacije trećih strana?

Neke usluge ili programi iz sigurnosnih razloga zabranjuju upotrebu programa drugih proizvođača. Svaki put kad aplikacija treće strane pristupi vašem profilu ili drugim podacima s vašeg računa, to predstavlja sigurnosni rizik. Podaci o vašem računu ili profilu mogu se koristiti za hakiranje ili dupliciranje računa. Fotografije i informacije o tinejdžerima i djeci mogu se izložiti potencijalno opasnim osobama.

Jasno je da upotreba aplikacija trećih strana nije nezakonita. Međutim, ako uvjeti usluge ili aplikacije ukazuju na to da aplikacije trećih strana nisu dopuštene, pokušaj upotrebe za povezivanje s tom uslugom mogao bi vaš račun zaključati ili deaktivirati.

Tko uopće koristi programe trećih strana?

Gotovo svi. Mnoge aplikacije trećih strana su nevjerojatno korisne. Vjerojatno upravljate svojim bankovnim računom na mobilnom uređaju, brojite kalorije ili aktivirate sigurnosnu kameru kuće putem aplikacije treće strane.